COVID-19: Raktárunkat nem érinti. A szállítási idő 1-3 munkanap.

Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, elsőként olvassa el a leggyakoribb kérdéseket, valamint az azokra adott válaszokat alább.


Kérdésem van egy már leadott megrendeléssel kapcsolatban

Nem kaptam meg a nyomon követési számomat

A nyomon követési számokat mindig a szállítás napján, 18:00 körül küldjük el. Ha nem kapott e-mailt 18:00-ig, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát. Ha ott sem talál semmit, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, majd manuálisan újraküldjük a levelet.


Sikeresen leadtam a megrendelést, de nem kaptam semmilyen megrendelés visszaigazoló levelet

A megrendelést visszaigazoló e-mailt mindig a sikeres fizetés teljesítésével egyidejűleg küldjük el. Ha nem találja az e-mailt, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát. Ha ott sem talál semmit, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, majd manuálisan újraküldjük a levelet.


El akarok távolítani vagy hozzáadni néhány terméket a rendelésemhez

Ha a megrendelése már szállításra került, nem tudunk hozzáadni vagy eltávolítani a rendelésből semmit. Visszaküldheti a nem kívánt termékeket, amint az szerepel visszatérítési szabályzatunkban.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra és szeretné megváltoztatni a termék színét az alábbi űrlap segítségével vegye fel velünk a kapcsolatot és általában teljesíteni tudjuk a kérését.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra és a megrendeléséből termékeket szeretné eltávolítani vagy termékeket hozzá szeretne adni, akkor le kell mondanunk megrendelését, majd vissza kell térítenünk annak árát. Ezután újabb megrendelést adhat le a megvásárolni kívánt termékekkel. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha kártyával vagy banki átutalással fizet, a visszatérítés négy munkanapot is igénybe vehet, mielőtt a pénz visszakerülne a számlájára. Ez azt jelenti, hogy előfordulhat, hogy az új, frissített megrendelés ugyanazon a napon történő kifizetésére nem állnak rendelkezésre a pénzeszközök.


Le akarom mondani a megrendelésemet

A megrendelés törléséhez kérjük, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlap segítségével. Ha a megrendelése kiszállításra került, nem tudjuk törölni azt. Visszaküldheti a nem kívánt termékeket, amint az szerepel visszatérítési szabályzatunkban. A nem kívánt termékek postai visszaküldésének költségét az ügyfél fizeti.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra, visszavonhatjuk és visszatéríthetjük az árát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha kártyával vagy banki átutalással fizet, a visszatérítés négy munkanapot vehet igénybe, mielőtt a pénz visszakerülne a számlájára.


Meg akarom változtatni a rendelésemnél megadott címet

Ha a megrendelése kiszállításra került, nem tudjuk megváltoztatni a címet. A legjobb megoldás az, ha kapcsolatba lép a kézbesítő céggel, miután megkapta a nyomon követésről a levelet, hogy megtudja, tudnak-e segíteni Önnek. Ha a frissített cím ugyanabban a városban van, általában ingyen végrehajtják a kérést.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra, akkor meg tudjuk változtatni a címet. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon keresztül.


A nyomon követési oldal szerint senki sem volt elérhető a kiszállításkor, azonban én elérhető voltam

Kérem, hívja fel a szállító céget, és kérjen újabb kiszállítást. Attól függően, hogy hol lakik, lehet, hogy a csomagot egy közeli postahivatalban helyezték el, ha nem, akkor általában másnap újabb kísérletet tesznek a kiszállításra.


A nyomon követési oldal szerint a rendelésem megérkezett, de én nem vettem át a megrendelésemet

Kérjük, hívja a szállító céget közvetlenül és adja meg nekik a nyomon követési számot, és tudassa velük, hogy nem érkezett meg a nyomon követési oldalon látható állapot ellenére. Általában meg tudják határozni a csomag helyzetét, majd kiszállítják. Kérjük, kérdezze meg a szomszédjait is, hogy nem kézbesítették-e hozzájuk. Néha a futár otthagyhatja a csomagot a szomszédnál, ha senki nem elérhető az Ön címén. Azzal, hogy közvetlenül a szállító céget hívja fel telefonon, ők képesek lesznek arra, hogy tudassák, ha ez volt a helyzet a szállításnál.

Abban az esetben, ha nem tudják megtalálni a csomagot, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlap segítségével a lehető leghamarabb.re not able to locate it, contact us using the form below as soon as possible.


Nem vagyok elégedett a készülékkel, vissza szeretném küldeni a terméket

Visszaküldheti a nem kívánt termékeket, amint az szerepel visszatérítési szabályzatunkban. Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével a visszatérítési folyamat elindításához.


Problémám van a készülékkel és garanciális segítségre van szükségem

A garanciális űrlap elküldéséhez látogasson el a garanciális oldalunkra A leadást követően a MagicVaporizers képviselője hamarosan kapcsolatba lép Önnel.


Nem tapasztalok látható gőzt a vaporizeremnél

A vaporizer használata esetén nem garantált a látható gőz. Sok tényezőtől függ, például a fűtési módszertől, a gőzölt anyagtól, a légáramlástól, a párologtatási hőmérséklettől, a páratartalomtól stb.

Ha Ön hozzászokott a vaporizer e-folyadékokhoz és azonos mennyiségű látható gőzre számít, akkor csökkentse elvárásait a gyógynövények/viaszok/olajok elpárologtatásakor, mivel az e-juice növényi glicerint tartalmaz, amely egy vaskos folyadék, és amely látható gőzt termel.

Mi mindig azt javasoljuk, nézzen YouTube-véleményeket a vaporizerekről, amelyek érdeklik, hogy pontosan megismerhesse a gőz láthatóságát vagy vastagságát, hogy mire is számíthat. Azonban van néhány mód, amellyel növelheti a gőz vastagságát, amennyiben ez a prioritás:

  • Ha gyógynövényeket használ, őrölje finomra, majd csomagolja be őket szorosan (de ne túl szorosan, hogy a levegő még mindig áthaladhasson rajta).
  • Ha ez egy konvekciós vaporizer, aminél szeretne meggyőződni arról, hogy a fűtő teljes felülete le van fedve.
  • Növelje a hőmérsékletet. A 180 °C feletti hőmérsékletek az íz rovására mennek, de minél magasabb a hőmérséklet, annál láthatóbb lesz a gőz.
  • Lélegezzen mélyeket és fújja ki gyorsan.

Például, az egyik legjobb helyhez kötött vaporizer – a Volcano Classic –, amely minden gőzt egy ballonba gyűjt, képes ballonokat képezni megtöltve gőzzel, amit Ön nem is lát 180 °C-nál, de olyan gőzballonokat is képes előállítani, amelyek olyan fehérek, akár a tej, de magasabb hőmérsékleten (215 °C+).

Megértjük, hogy egyes ügyfelek inkább nagy felhőkre vágynak, amelyek királyul festenek, de ne hagyja, hogy a szeme döntsön, amikor a párologtató jól működik, hanem arra hallgasson, amit érez. Ha az anyag barnának néz ki gőzölés után, ez általában azt jelenti, hogy a vaporizer jól működik.

Ne feledje, a vaporizerek célja, amelyeket eladásra kínálunk, hogy kivonja az anyag aktív összetevőit a lehető leghatékonyabban a lehető legjobb ízekért, nem csak a lehető legvastagabb gőzökért.


Kérdésem van, mielőtt rendelnék

Szállítanak az országomba?

Gyakorlatilag egész Európába szállítunk néhány kivételtől eltekintve. Megpróbálhat hozzáadni egy terméket a kosarához, majd menjen a fizetéshez, hogy megtudja, elérhető-e az országa.

Mennyi ideig tart az országomba történő szállítás?

Általában 1-3 munkanapon belül szállítunk teljes Európába, bár néhány nagyon távoli célállomás akár 5 üzleti napot is igénybe vehet. Mindig kapni fog egy nyomon követési linket, amin keresztül követheti a megrendelését, és megtudhatja a pontos szállítási dátumot.


Kell vámot fizetnem a megrendelésemre?

Nem, amíg az Ön országa az Európai Unió tagja, nem kell külön díjat fizetnie.

Az ár, amit a pénztárnál lát, a végső ár, amit ki kell fizetnie. Ha az Európai Unión kívül él, például Norvégiában, Kanári-szigeten, San Marinóban vagy Svájcban, kérjük, olvassa el a következő kérdést.


Az országom nem tagja az EU-nak, kell adót fizetnem a megrendelésemre?

Ha Ön a HÉA-mentes európai régión kívül, de Európában (például Norvégiában, Kanári-szigeteken, San Marinóban vagy Svájcban) található országban él, akkor adót és/vagy vámot kell fizetnie a kormányának, mivel azok nem fognak jelentkezni a fizetéskor látható teljes összegben.

Javasoljuk, hogy a megrendelés leadása előtt először járjon utána a vámmal kapcsolatos információknak. A vám és az extra adó olyan dolog, amit a kormánya számít fel, és ezt mi nem tudjuk befolyásolni. A szállítás ingyenes, ha Ön vaporizert rendel tőlünk, de bármilyen adó, vám vagy egyéb importteher jelentkezik, az nem a mi felelősségünk, és azokat Önnek kell megfizetnie.


Próbáltam kártyával fizetni, de a rendszer visszautasította

Ez legvalószínűbb, hogy azért történhetett, mert a kártya nem rendelkezik 3D Secure kóddal. A 3D Secure kód egy hitelkártya kibocsátók által elfogadott rendszer, ami leállítja a csalárd tranzakciókat, egy másik ellenőrzési módszert megkövetelve (általában telefonon keresztül) ahelyett, hogy csak a kártya információkat kérnék el.

Engedélyeznie kell a 3D Secure kódot a biztonságos online vásárláshoz. A 3D Secure kód engedélyezéséhez lépjen kapcsolatba bankjával, majd kérje őket, hogy engedélyezzék azt. Ez a védelem az Ön biztonságát szolgálja, ha online vásárol, illetve megakadályozza a kártyával való visszaéléseket. Ha engedélyezve van, kérjük, adjon le új megrendelést, majd fejezze be a fizetési folyamatot.

Ha továbbra is problémákat tapasztal fizetéskor, vagy más kérdéssel kerül szembe, kérjük, forduljon hozzánk az alábbi űrlap segítségével.


Fizethetek készpénzzel a megrendelés kézbesítésekor (utánvétes szállítás)?

Nem, minden megrendelést teljes egészében ki kell fizetni, mielőtt bármit kiszállítanánk. A megrendelés biztosítva van, a megrendelés feladása után pedig egy nyomon követési számot kap, hogy végig követni tudja.


Gondjaim vannak a megrendelés leadásával

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon keresztül. Próbálja meg a lehető legrészletesebben leírni a problémát, beleértve a hibaüzeneteket is.


Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon keresztül. Igyekszünk a lehető leggyorsabban és legpontosabban válaszolni a kérdéseire :)


Alább kapcsolatba tud lépni velünk, ha a kérdésére nem kapott választ fentebb: