Szállítási információk

Mikor kerül kiszállításra a megrendelésem?

Minden megrendelést ugyanazon vagy a következő munkanapon szállítunk, attól függően, hogy a megrendelés 10:00 előtt érkezett-e.

Mennyi a szállítási idő?

Átlagosan egy megrendelés 2 munkanapon belül megérkezik, de minél közelebb van a németországi raktárunkhoz, annál hamarabb kapja kézhez a megrendelését. A fővárosokba történő szállítás Európa-szerte általában csak 1 munkanapot vesz igénybe. Az alábbi lista az átlagos szállítási időket mutatja országonként (munkanapok).

Ausztria: 1-2
Belgium: 1-3
Csehország: 1-3
Dánia: 1-2
Finnország: 1-3
Franciaország: 1-2
Görögország: 2-5
Hollandia: 1-2
Horvátország: 1-3
Lengyelország: 1-2
Luxemburg: 1-3
Magyarország: 1-3
Németország: 1
Olaszország: 1-3
Portugália: 2-3
Spanyolország: 1-3
Svédország: 1-3
Szlovákia: 1-3
Szlovénia: 1-3
Írország: 2-3
Egyéb: 2-5

Mennyibe kerül a szállítás?

Az ingyenes szállítás minimum 20 000 Ft megrendelési értékre vonatkozik, vagyis minden vaporizert magában foglaló megrendelésre ingyenes a szállítás. Ha a megrendelés értéke 20 000 Ft alatt van, 3 000 - 9 000 Ft szállítási költségre kell számítania, attól függően, hogy melyik országba kéri a szállítást. A szállítási költségek gyakran változnak, így a fizetési oldalon fogja látni, mennyi lesz a szállítási költség, ha megrendelése nem éri el az 20 000 Ft összeget.

Milyen szállítási lehetőségeim vannak?

Minden rendelésünket a UPS-szel szállítjuk.

Honnan szállítanak?

Raktárunk Apoldában, Németországban található, a leggyorsabb szolgáltatás biztosításáért egész Európában.

Hova szállítanak?

Gyakorlatilag egész Európába szállítunk, néhány kivételtől eltekintve. Kérjük, látogasson el a fizetési oldalunkra, hogy lássa, szállítunk-e az Ön országába. Ha Ön Európában él, de nem uniós országban (például Norvégiában vagy Svájcban) tartózkodik, a csomagra olyan vámok vonatkoznak, amelyek nem szerepelnek a fizetésnél feltüntetett rendelési összegben.

Az áruk diszkréten vannak csomagolva?

Igen, a csomagjainkat diszkrét dobozokban szállítjuk anélkül, hogy utalnánk a MagicVaporizers-re, csak az "Anything Worldwide" kereskedelmi nevünket tüntetjük fel.

Mikor kapom meg a nyomonkövetési számomat?

A nyomonkövetésről szóló e-mailek ugyanazon a napon kerülnek elküldésre, amikor a csomagja kiszállításra kerül, 18:00 körül.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Háromféle fizetési módot kínálunk: bankkártya, PayPal és banki átutalás.

Megváltoztathatom a szállítási címemet a megrendelés leadása után?

Ha kapcsolatba lép velünk, mielőtt a megrendelés feldolgozásra kerülne a raktárnál, segíthetünk megváltoztatni a szállítási címet. Ha a csomag a raktárból már kiszállításra került, kapcsolatba léphet a futárral, hogy a szállítási címet ingyenesen megváltoztassa, amennyiben az új cím ugyanabban a városban található.

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a UPS megpróbálja a kézbesítést?

A UPS megpróbálja újra megkísérelni a szállítást, vagy a csomagot a legközelebbi UPS Csomagküldő Boltban leadja, ahová el tud menni és fel tudja venni. Vagy vegye fel a kapcsolatot velük és kérjen újabb kézbesítést.

Mi történik, ha úgy döntök, hogy nem veszem át a csomagot?

Azon csomagok esetében, amelyeket a vásárló nem vett át vagy nem vett át időben, fenntartjuk a jogot, hogy a rendelés végösszegéből levonjuk a tényleges szállítási költségeink gyanánt (szállítás és visszaküldés) 9000 ft, és a fennmaradó összeget visszatérítsük az Ön számlájára. Ha új szállítmányt szeretne intézni, akkor újra fel kell adnia a megrendelését.

Biztonságban vannak a személyes adataim?

Igen, nagyon komolyan vesszük az Ön személyes adatainak tárolását, és számos védelmi vonallal rendelkezünk a biztonsági előírások megszegésének megelőzése érdekében. További információkat olvashat arról, hogyan kezeljük az Ön adatait az Adatvédelmi irányelveinkben.

Nagykereskedelmi lehetőségeket is kínálnak?

Igen, termékeinket nagykereskedelmi árakon kínáljuk minden magyar vállalatnak, akik érvényes adószámmal rendelkeznek. Tudjon meg többet nagykereskedelmi ajánlatainkról itt.