Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, elsőként olvassa el a leggyakoribb kérdéseket, valamint az azokra adott válaszokat alább.


Kérdésem van egy már leadott megrendeléssel kapcsolatban

Nem kaptam meg a nyomon követési számomat

A nyomon követési számokat mindig a szállítás napján, 18:00 körül küldjük el. Ha nem kapott e-mailt 18:00-ig, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát. Ha ott sem talál semmit, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, majd manuálisan újraküldjük a levelet.


Sikeresen leadtam a megrendelést, de nem kaptam semmilyen megrendelés visszaigazoló levelet

A megrendelést visszaigazoló e-mailt mindig a sikeres fizetés teljesítésével egyidejűleg küldjük el. Ha nem találja az e-mailt, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát. Ha ott sem talál semmit, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, majd manuálisan újraküldjük a levelet.


El akarok távolítani vagy hozzáadni néhány terméket a rendelésemhez

Ha a megrendelése már szállításra került, nem tudunk hozzáadni vagy eltávolítani a rendelésből semmit. Visszaküldheti a nem kívánt termékeket, amint az szerepel visszatérítési szabályzatunkban.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra és szeretné megváltoztatni a termék színét az alábbi űrlap segítségével vegye fel velünk a kapcsolatot és általában teljesíteni tudjuk a kérését.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra és a megrendeléséből termékeket szeretné eltávolítani vagy termékeket hozzá szeretne adni, akkor le kell mondanunk megrendelését, majd vissza kell térítenünk annak árát. Ezután újabb megrendelést adhat le a megvásárolni kívánt termékekkel. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha kártyával vagy banki átutalással fizet, a visszatérítés négy munkanapot is igénybe vehet, mielőtt a pénz visszakerülne a számlájára. Ez azt jelenti, hogy előfordulhat, hogy az új, frissített megrendelés ugyanazon a napon történő kifizetésére nem állnak rendelkezésre a pénzeszközök.


Le akarom mondani a megrendelésemet

A megrendelés törléséhez kérjük, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlap segítségével. Ha a megrendelése kiszállításra került, nem tudjuk törölni azt. Visszaküldheti a nem kívánt termékeket, amint az szerepel visszatérítési szabályzatunkban. A nem kívánt termékek postai visszaküldésének költségét az ügyfél fizeti.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra, visszavonhatjuk és visszatéríthetjük az árát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha kártyával vagy banki átutalással fizet, a visszatérítés négy munkanapot vehet igénybe, mielőtt a pénz visszakerülne a számlájára.


Meg akarom változtatni a rendelésemnél megadott címet

Ha a megrendelése kiszállításra került, nem tudjuk megváltoztatni a címet. A legjobb megoldás az, ha kapcsolatba lép a kézbesítő céggel, miután megkapta a nyomon követésről a levelet, hogy megtudja, tudnak-e segíteni Önnek. Ha a frissített cím ugyanabban a városban van, általában ingyen végrehajtják a kérést.

Ha a megrendelése még nem került kiszállításra, akkor meg tudjuk változtatni a címet. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon keresztül.


Mikor érkezik meg a megrendelésem?

A nyomonkövetési információkkal elküldött e-mailben aznap este meg fogja kapni, hogy megrendelése szállításra került, ill. lesz benne egy nyomonkövetési szám és egy link. Kattintson a linkre, hogy a nyomonkövetés részleteit közlő oldalra kerüljön, és hogy lássa a várható kézbesítési dátumot.


Nem találom a rendelésemhez tartozó számlát

A számlát rendeléséhez a követési számot tartalmazó e-mailhez csatolva találja. Mellékelve lesz a megrendelt csomagban és megtalálhatja a "Fiókom" oldalon, ha rendelkezik fiókkal.


A nyomon követési oldal szerint senki sem volt elérhető a kiszállításkor, azonban én elérhető voltam

Kérem, hívja fel a szállító céget, és kérjen újabb kiszállítást. Attól függően, hogy hol lakik, lehet, hogy a csomagot egy közeli postahivatalban helyezték el, ha nem, akkor általában másnap újabb kísérletet tesznek a kiszállításra.


A nyomon követési oldal szerint a rendelésem megérkezett, de én nem vettem át a megrendelésemet

Kérjük, hívja a szállító céget közvetlenül és adja meg nekik a nyomon követési számot, és tudassa velük, hogy nem érkezett meg a nyomon követési oldalon látható állapot ellenére. Általában meg tudják határozni a csomag helyzetét, majd kiszállítják. Kérjük, kérdezze meg a szomszédjait is, hogy nem kézbesítették-e hozzájuk. Néha a futár otthagyhatja a csomagot a szomszédnál, ha senki nem elérhető az Ön címén. Azzal, hogy közvetlenül a szállító céget hívja fel telefonon, ők képesek lesznek arra, hogy tudassák, ha ez volt a helyzet a szállításnál.

Abban az esetben, ha nem tudják megtalálni a csomagot, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlap segítségével a lehető leghamarabb.re not able to locate it, contact us using the form below as soon as possible.


Nem vagyok elégedett a készülékkel, vissza szeretném küldeni a terméket

Visszaküldheti a nem kívánt termékeket, amint az szerepel visszatérítési szabályzatunkban. Vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunk segítségével a visszatérítési folyamat elindításához.


Problémám van a készülékkel és garanciális segítségre van szükségem

A garanciális űrlap elküldéséhez látogasson el a garanciális oldalunkra A leadást követően a MagicVaporizers képviselője hamarosan kapcsolatba lép Önnel.


Nem tapasztalok látható gőzt a vaporizeremnél

A vaporizer használata esetén nem garantált a látható gőz. Sok tényezőtől függ, például a fűtési módszertől, a gőzölt anyagtól, a légáramlástól, a párologtatási hőmérséklettől, a páratartalomtól stb.

Ha Ön hozzászokott a vaporizer e-folyadékokhoz és azonos mennyiségű látható gőzre számít, akkor csökkentse elvárásait a gyógynövények/viaszok/olajok elpárologtatásakor, mivel az e-juice növényi glicerint tartalmaz, amely egy vaskos folyadék, és amely látható gőzt termel.

Mi mindig azt javasoljuk, nézzen YouTube-véleményeket a vaporizerekről, amelyek érdeklik, hogy pontosan megismerhesse a gőz láthatóságát vagy vastagságát, hogy mire is számíthat. Azonban van néhány mód, amellyel növelheti a gőz vastagságát, amennyiben ez a prioritás:

  • Ha gyógynövényeket használ, őrölje finomra, majd csomagolja be őket szorosan (de ne túl szorosan, hogy a levegő még mindig áthaladhasson rajta).
  • Ha ez egy konvekciós vaporizer, aminél szeretne meggyőződni arról, hogy a fűtő teljes felülete le van fedve.
  • Növelje a hőmérsékletet. A 180 °C feletti hőmérsékletek az íz rovására mennek, de minél magasabb a hőmérséklet, annál láthatóbb lesz a gőz.
  • Lélegezzen mélyeket és fújja ki gyorsan.

Például, az egyik legjobb helyhez kötött vaporizer – a Volcano Classic –, amely minden gőzt egy ballonba gyűjt, képes ballonokat képezni megtöltve gőzzel, amit Ön nem is lát 180 °C-nál, de olyan gőzballonokat is képes előállítani, amelyek olyan fehérek, akár a tej, de magasabb hőmérsékleten (215 °C+).

Megértjük, hogy egyes ügyfelek inkább nagy felhőkre vágynak, amelyek királyul festenek, de ne hagyja, hogy a szeme döntsön, amikor a párologtató jól működik, hanem arra hallgasson, amit érez. Ha az anyag barnának néz ki gőzölés után, ez általában azt jelenti, hogy a vaporizer jól működik.

Ne feledje, a vaporizerek célja, amelyeket eladásra kínálunk, hogy kivonja az anyag aktív összetevőit a lehető leghatékonyabban a lehető legjobb ízekért, nem csak a lehető legvastagabb gőzökért.


Kérdésem van, mielőtt rendelnék

Szállítanak az országomba?

Gyakorlatilag egész Európába szállítunk néhány kivételtől eltekintve. Megpróbálhat hozzáadni egy terméket a kosarához, majd menjen a fizetéshez, hogy megtudja, elérhető-e az országa.

Mennyi ideig tart az országomba történő szállítás?

Általában 1-3 munkanapon belül szállítunk teljes Európába, bár néhány nagyon távoli célállomás akár 5 üzleti napot is igénybe vehet. Mindig kapni fog egy nyomon követési linket, amin keresztül követheti a megrendelését, és megtudhatja a pontos szállítási dátumot.


Kell vámot fizetnem a megrendelésemre?

Nem, amíg az Ön országa az Európai Unió tagja, nem kell külön díjat fizetnie.

Az ár, amit a pénztárnál lát, a végső ár, amit ki kell fizetnie. Ha az Európai Unión kívül él, például Norvégiában, Kanári-szigeten, San Marinóban vagy Svájcban, kérjük, olvassa el a következő kérdést.


Az országom nem tagja az EU-nak, kell adót fizetnem a megrendelésemre?

Ha Ön a HÉA-mentes európai régión kívül, de Európában (például Norvégiában, Kanári-szigeteken, San Marinóban vagy Svájcban) található országban él, akkor adót és/vagy vámot kell fizetnie a kormányának, mivel azok nem fognak jelentkezni a fizetéskor látható teljes összegben.

Javasoljuk, hogy a megrendelés leadása előtt először járjon utána a vámmal kapcsolatos információknak. A vám és az extra adó olyan dolog, amit a kormánya számít fel, és ezt mi nem tudjuk befolyásolni. A szállítás ingyenes, ha Ön vaporizert rendel tőlünk, de bármilyen adó, vám vagy egyéb importteher jelentkezik, az nem a mi felelősségünk, és azokat Önnek kell megfizetnie.


Próbáltam kártyával fizetni, de a rendszer visszautasította

Ez legvalószínűbb, hogy azért történhetett, mert a kártya nem rendelkezik 3D Secure kóddal. A 3D Secure kód egy hitelkártya kibocsátók által elfogadott rendszer, ami leállítja a csalárd tranzakciókat, egy másik ellenőrzési módszert megkövetelve (általában telefonon keresztül) ahelyett, hogy csak a kártya információkat kérnék el.

Engedélyeznie kell a 3D Secure kódot a biztonságos online vásárláshoz. A 3D Secure kód engedélyezéséhez lépjen kapcsolatba bankjával, majd kérje őket, hogy engedélyezzék azt. Ez a védelem az Ön biztonságát szolgálja, ha online vásárol, illetve megakadályozza a kártyával való visszaéléseket. Ha engedélyezve van, kérjük, adjon le új megrendelést, majd fejezze be a fizetési folyamatot.

Ha továbbra is problémákat tapasztal fizetéskor, vagy más kérdéssel kerül szembe, kérjük, forduljon hozzánk az alábbi űrlap segítségével.


Vannak fizikailag elérhető boltjaik Magyarországon?

Nem, csak online forgalmazunk. Így tudjuk a költségeket lenn tartani és az árakat alacsonyan.


Kaphatok kedvezmény kódot?

Sajnos, nem. Igazán büszkék vagyunk alacsony árainkra és politikánk szerint nem adhatunk ki kedvezmény kódokat, hacsak nem mindenki számára elérhetők.


Diszkréten szállítják a csomagokat?

Igen. Csomagjainkat egyszerű, barna dobozokban szállítjuk, bármilyen utalás nélkül a MagicVaporizersre. Feladóként az "Anything Worldwide" szerepel rajta, ezzel biztosítva, hogy senki számára kelt gyanút a csomag tartalma.


Biztosítanak utánvételi lehetőséget vagy átvehetem a rendelésemet személyesen Magyarországon?

Mivel célunk, hogy a legjobb árakat tudjuk kínálni, csak online árusítunk. Minden megrendelést előre ki kell fizetni teljesen, mielőtt elhagynák raktárunkat. Arra nincs lehetőség, hogy személyesen látogassa meg raktárunkat és vegye át megrendelését személyesen. Ajtajáig fogjuk kézbesíteni és egy nyomonkövetési szám biztosítani fogja Önt arról, hogy követni tudja a csomag útját és bármilyen szükséges változtatást végrehajtson a kézbesítéssel kapcsolatban.


Gondjaim vannak a megrendelés leadásával

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon keresztül. Próbálja meg a lehető legrészletesebben leírni a problémát, beleértve a hibaüzeneteket is.


Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon keresztül. Igyekszünk a lehető leggyorsabban és legpontosabban válaszolni a kérdéseire :)


Alább kapcsolatba tud lépni velünk, ha a kérdésére nem kapott választ fentebb: